dimecres, de gener 31, 2007

Wiedersehen Wintersemester!

Avui he acabat oficialment les classes del Wintersemester 06/07, bééé!!! Ara sols em queden un parell de treballs i a còrrer, primer cap a Viena i després cap a casa, mmmm...quines ganes. Al pas que anem abans arribaré jo que Laia, que s'ho està pensant (ja portem 5 dies de retard). Millor que millor, que tinc ganes de cuidar bebés i nebodes en general. La veritat és que este mes de gener se m'ha passat super ràpid, si ahir mateix era capdany! Sempre és igual, gener s'acaba i ni m'entero. En realitat tot passa volant i quan més gran me faig més ràpid. Jo recordo que quan era menuda els anys duraven més, en canvi, ara no dóna temps a res. A la que em descuide ja tornem a estar en setembre i torna a començar. Però alhora que passa el temps ocorren coses que omplin aquest temps, suposo que és per això el que fa que no m'he n'adone. Ja començo a encadenar pensaments. No vos passa que cabileu sobre una cosa i al final acabeu pensant en ana altra que no te res a vore. És tot un art, això, però el que més m'agrada és desfer el camí fins a tornar al punt de partida. M'encanta.

Bé, que he començat diguent que marxava a Viena i m'he desviat. Res, si algú vol alguna cosa que ho diga, que està a temps. Prendré molt bona nota de la ciutat per a portar-vos després. Per cert, que és la primera vagada que faré turisme sola, estic nerviosa i emocionada. Serà com anar al cine sola? La primera vegada te fa vergonya i creus que tots et miren i penses que què trist que vas sola al cine. Però després mola i repetixes, és una experiència prou diferent i interessant. La part negativa és que no tens algú al costat que compartisca amb tu la història ni amb qui comentar la jugada només eixir. Però com deia te el seu punt. Fer tursime sola serà igual? Aiaiai, no sé, ja vos contaré. A més m'han dit que hi ha un hotel dirigit per espanyols que et donen en el desdijuni colacao i melmelada hero. Oh, si, Colacao!!! Serà com estar a casa. Merda, acabo de descobrir que m'he oblidat el diccionari a la cafeteria de la uni.@#{klt%#$@**. Ara que ja el tenia vell i brut, amb solera, que es notava que l'havia usat. Res, demà aniré a vore si el trobo. Però quin malhumor que m'ha entrat, com és possible? Per un diccionari pollós...ai.
Oh, acabo de sentir que Picasso odiava els coloms! Em compensa per lo del diccionari. No m'estranya, els coloms són uns èssers fastigosos...haurieu de vore les d'ací de Graz, que estan supercivilitzats. M'han contat que a Àustria també tenen problemes amb els bitxos voladors i que per a acabar amb ells els donen anticonceptius. Els austríacs els donen pastilletes i nosaltres els soltem bitxos més grans per a que se'ls mengen. El resultat és el mateix...el mètode diràs que no. Uns políticament correctes i els altres pràctics. Què opineu? Si, teniu raó, els coloms puaj! (quin asc).

Per a acabar, vos dixo das Wörterbuch (diccionari o llibre de paraules, literalment) i d'imatges em fa goig fer un joc. Vaig a deixar dos detalls de les portes de les sagristies de l'església de Vila, avore quantes cares trobeu. Jo veig en una 6 cares i en l'altra 11. I vosaltres? Una sugerència, en directe són més xules...i hi han moltes més coses per a vore. Disfruteu-les que estan ahí per a que les mirem.

Un bes fort. Adéu.

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

podria fer un assaig sobre el fàstic que ens fan els coloms, però el que volia esciure és que mentre tu escoltaves a Gemma Nierga parlant sobre el tema, ací a casa també l'estàvem escoltant. Alguna cosa bona havia de tindre la globalització, amb coses com aquesta (saber que estàvem fent el mateix al mateix temps)aconsegueix que et sentim més a prop, encara que estigues a milers de quilòmetres.

03 de febrer, 2007 10:29

 
Blogger Dario said...

Jejeje sempre que veig un colom me'n recorde de Juan el meu ex-company de pis, que va intentar asustar-ne a un i li va atacar a la cama...jejeje. Bueno, li va volar damunt la cama. Al final l'asustat va ser Juan. Quines coses.

29 de març, 2007 15:45

 
Blogger neuis said...

Fastigosos coloms, no els puc soportar. Segur que el que has contat li va passar a la plaça dels "gelats amuntunats". Ahí habiten els pitjors coloms del món, els més depravats, bruts i vells, puaj!

01 d’abril, 2007 09:16

 
Blogger Dario said...

Li va passar a la plaça prim de Reus, el centr neuralgic de la vila, en la conseqüent vergonya acumulada

01 d’abril, 2007 19:13

 
Blogger neuis said...

Esta vesprada he eixit a passejar i m'ha vingut al cap la història i m'ha agarrat la risa (no disimuladament) i una honorable parella que se jalava un gelat de "Eis Temmel, das Eis in Graz" (fabulosa tenda que d'estiu ven gelats i d'hivern jaquetes super grosses i abrigades. això és pragmatisme)...on estava? sí, que la parella m'ha mirat en cara super estranya. quina novetat, per una altra part, ací la guiri sóc jo!

01 d’abril, 2007 23:10

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home