dijous, de gener 25, 2007

una proposta

Només un parell de cosetes. La primera és que m'ha arribat una proposta que trobo que és molt interessant. Segurament també l'haureu rebuda al vostre correu, però per si de cas “El dia 1 de febrer de 19:55 h. a 20.00 h. es proposa apagar totes les llums per a donar-li un respir al planeta (la proposta prové de França). Si la resposta és massiva, l'estalvi energètic pot ser brutal. Només 5 minuts, i a vore que passa. Si si, ja sé que estarem 5 minuts a fosques amb cara de tontos, però recordeu que internet te molta força i podem fer una cosa gran.” Perquè no provar-ho?

La segona és que...ha tornat el pingüino. M'encanta. Suposo que a aquest també el coneixeu però sempre és divertit recordar-lo. http://n.ethz.ch/student/mkos/pinguin.swf Ah, també podeu punxar ací i vore un vídeo prou entretingut sobre Pachelbel, jajaj, no li falta raó. http://www.youtube.com/watch?v=OGM7PsXGkgg

Com que estic un poc pereosa i aquest si que és un post curt (miraculo!), en deutsch deixaré “Fuchs” o rabosa, "Bach" o rierol i també “StrauB” o estruç. Resulta prou xistós, no? I d'imatge deixo a coses bones en honor als difunts m&m's que em vaig comprar ahir i ja quasi m'he acabat. Els m&m's si que són art i lo demés tonteries.........

2 Comments:

Blogger Dario said...

Molt bo tot, el pigüí, el video del pachelbell i els m&m's!

30 de març, 2007 16:06

 
Blogger neuis said...

gràcies dario. així dóna gust!

01 d’abril, 2007 09:19

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home