dimecres, de gener 24, 2007

el concert d'ahir i d'altres Dinge

Hallo! Sols volia parlar del concert d'ahir. Mmm, va anar molt bé, m'ho vaig passar genial. El recompte general molt guai, el Konzerstück més que acceptable i els trompes genials, a la vienesa però molons. La peça de Mendelsohnn amb cor super xula (en serio, els pèls de punta sentint-los cantar. És de veres que l'alemany és super musical. Jo abans pensava que era sec i lleig però se li ha d'agafar el punt. Té una varietat de sons fantàstica!) i les altres que vam tocar un rollo però bé. Lo pitjor, l'atac de tos que em va agafar a meitat Konzerstück, lo millor, la satisfacció de tocar i que la gent disfrute. Ah! I després soparet i juerguilla (de la que em vaig despenjar perquè estava k.o. per culpa del costipat).

Va, que avui estic xarradora, vos contaré anecdotilles. Se suposa que hauria de nevar, però res, tot lo dia plovent. Ala, acabo de vore al nick de Vidi que “arabogues de neu a Vila”. Què bonic! El treball d'Andy Warhol va viento en popa a toda vela (ja que parlo d'ell vos dic que la imatge d'avui és una obra seua, “Silver Clouds” -que va unida a "Cow" però esta no la poso-. Crec que no es veu massa bé però la podeu buscar per internet. També la podria fer jo més gran però no sé fer-ho. Jajaj! Ja vos vaig dir el primer dia que d'ordinadors zero). Esta vesprada aniré a sentir un concert de l'orquestra de la uni d'ací. Ja he fet l'examen oral d'alemany. M'he comprat una bosa de m&m's (que rebons estan i quina mala idea perquè ja m'he cruspit la meitat). I he trobat dos pareguts raonables boníssims! Heu de saber és una de les meues aficions preferides, trobar pareguts que sols a mi em pareixen raonables, vore formes en les coses, com per exemple en el “gotelé” de la paret o qualsevol cosa que siga formeable pels meus ulls). Bé, a lo que anava. Pues el director del coro d'anit...jo ja feia dies que l'obserbava i em resultava torbador. Este xic a qui em recorda? I vinga a mirar-lo de reull mentre assatjàvem. I per fi ho vaig saber. Com no havia caigut!!! És clavadet....i ho vaig descobrir veient-lo per darrere. És igualet que Quico el de “El Chavo del ocho”! Jaaaj, te les mateixes galtes....mmm, potser està malalt i per això té eixes galtes unfladetes pels cantos, però és tan graciós. :p I l'altre paregut és un percu de la banda que és igualet que Jose Ángel. Sisi, creeme, igualito que tu. Lleva hasta el mismo peinado, abrigo y la misma bufanda de cuadritos. En serio que este no me lo podríais negar....y el otro tampoco! Ah, i se suposa que demà arriba Laia. Com serà? Tinc tantes ganes de vore-la! Ànims Lola i Plas! Mmm, i una última cosa, heu sentit el cas de la xica de Camboia? La vida és soprenent. Mira si és sorprenent que ahir em vaig trobar en aquell xic que el primer dia havia vist a l'avió, després de mesos i tal....pues ahir me'l vaig trobar al concert, que va vindre a vore'ns tocar i potser se'n ve ell també a tocar! Me direu que la vida no està plena de casualitats!

Bé pues, anècdotes apart, sols em queda deixar alguna cosa en deutsch i aclarir una qüestió. En Deutsch vos diré la millor paraula que hi ha en tots els idiomes del món: das DING, -E. (cosa,-es). Aquest és el passaport cap a l'èxit per a comunicar-se. M'encanta. No saps què dir? Pues dis cosa!

I ja per a acabar, el que vull dir és perquè no explico les imatges que poso. Crec que no serviria de res. Potser ho llegirieu? Jo no ho faria i a més segurament ho oblidaria de seguida. Amb les imatges no pretenc “alliçonar” a ningú. El que vull és ensenyar coses que m'agraden i que si a algú li pica saber més que ho faça per si mateix, internet és grande. El que es llig o apren per iniciativa pròpia sempre es queda. I com se sol dir, val més una imatge que mil paraules.


Una abraçada molt forta i gràcies per la vostra atenció. Besis!


2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Olala mon amour, estreno los comentarios del blog, vale? a ver si se anima más la gente y se nos quitan las vergüenzas. Me intriga tanto el parecido razonable de JA... conociéndote, a saber... en fallas nos lo enseñas. JA dice al respecto que "mucho cachondeo, eh", jajaja!! Ale cuidate mucho y sigue escribiendo.
Viva Trabucodonosor!!!

24 de gener, 2007 19:10

 
Blogger Dario said...

Pues t'he de confessar que jo sóc observador del gotelé...Bueno, ho era antes quan era jove!
Lo de la paraula cosa...En fin, si coneixes a Javi saps donar-li un ple sentit... Quantes vegades m'haurà demanat en esta vida que li passe "la cosa"?

30 de març, 2007 16:04

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home