divendres, de gener 19, 2007

beques per europa

Ja estem de nou a divendres. Pareix mentira lo ràpid que passa el temps i si tenim en compte que estem a cinc minuts de que s'acabe la terra...jaj. Res, volia deixar un enllaç a uns programes europeus que el que ens oferixen són beques per a gent jove que tinga un títol universitari i ganes d'anar per Europa. Et donen l'allotjament, un curs d'idomes, un treball i algunes coses més. Bé, jo crec que és molt interessant i em pareix que estes beques no són massa conegudes i que no les demana molta gent. Podeu consultar més coses ací: www.eurodyssee.net

Avui he volgut deixar una imatge de la Llotja, que és l'edifici que més m'agrada de València. Si no l'heu visitada mai com cal, feu-ho perquè és màgica. Quan era menuda vaig guanyar un puzzle de la llotja per fer un dibuix, crec, no ho recordo massa bé. I el feia una i una altra vegada, m'encantava. La meua imaginació volava desmesuradament amb ell i somiava amb aquella llunyana EM que desconeixia però que em semblava que devia ser un lloc meravellós i emocionant per a viure. Ja veus, la infància és el que te. I parlant de visitar coses i de llotges vos acobido a que aneu a vore el Museu de la Pedra en Sec de Vila, que està a l'antiga llotja del poble (o antiga biblioteca o damunt de la guarderia). Mmmm, i ja que estem podeu anar a vore la il·luminació de l'església, que està molt bé. Un dia xarrarem sobre l'església del poble, que és lo màxim (sense pensar en res religiós).

I com que està plovent a tope en Graz pues deixaré eixe verb, que es diu regnen. Es regnet!


Ale, pues suficient per a avui. Besis per a tots i totes!

2 Comments:

Blogger Dario said...

Jo no he estat en la llotja de València...Crec. A vore quan me portes!
He entrat en lo de les beques i m'ha sobtat molt que estigue en català...Sorpresa agradable!

30 de març, 2007 15:42

 
Blogger neuis said...

Podriem organitzar una visita popular a la llotja, m'han dit que hi ha una exposició super-incerible-meravellosa que no ens podem perdre. Mmm, faré una convocatòria oficial en un post.
Per cert, no t'animes a lo de les beques? Ana E. s'ha animat, tots a seguir el seu exemple!

01 d’abril, 2007 09:25

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home