dilluns, de setembre 10, 2007

"clics"


Aquest post és per a tractar de posar en marxa la maqueta de Vilafranca feta de playmòbils! Es podria fer un concurs, igual com el de les casetes de pedra en sec. Estic segura que molta gent té a casa miniatures de cases, o places de bous, o castells, o "fuertes" o baixells o coses d'eixes que quan èrem menuts ens fabricàvem o fabricaven per a que jugàrem.

Va, va, seria taaaaan divertit....

Les imatges que deixo tb són una miqueta d'art, d'anar per casa, per supost. Són d'un vell projecte que vaig fer fa uns anys. Representa que és una repodrucció de l'església de Vila, de la seua planta, clar. I una xicoteta dramatització, amb personatges i decorats, per a donar-li realitat. Evidentement ara es veu rudimentari, però va ser tota una proesa fer eixes fotos i que eixira algo. En fi, a vore si va avant la idea, mmmmmmm.

P.S. el projecte ve inspirat per dani, hahaha! Per cert, algú sap perquè es diuen "clics"?.







4 Comments:

Blogger Javi Sorribes said...

M'encantaaaa!!! Qué bona idea!!! Voleu que organitzem el concurs, Blogosfera vilafranquina??

11 de setembre, 2007 10:44

 
Blogger Daniel Monfort said...

Hahahaha, que bo. Jo tinc la font de la plaça, una església, un caixo de bous, el banc, piràmide, cadafals, plaça de bous, escola, pilo d'embolar....

Perquè us penseu que mon pare fa miniatures des que que no jugo a clics?

11 de setembre, 2007 16:44

 
Blogger neuis said...

ei, açò no es pot quedar ací. podríem fer la convocatòria per a nadal (o quan puguem estar tots al poble): "vilafranca en clics". sols d'imaginar-ho m'estoro, hahaha!!

11 de setembre, 2007 22:41

 
Blogger Dario said...

Ai! Els clics, quins bon moments hem passat. ELs faltaven articulacions però tenien personalitat...La tenen. Jo encara ara sommie en tindre un clic gegant de Vikingo (existeix) casi tamany persona!
Si feu Vilafranca en clics envieu fotos!
P.D. I el clic de Vidi?

15 de setembre, 2007 16:33

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home