diumenge, de maig 27, 2007

no entenc

Tot i que encara no s'han donat els resultats finals de les eleccions ja dono per bo el que estic escoltant. A València ella ha arrasat, fins i tot amb més avantatge que abans. No entenc res, ara mateix sols tinc unes ganes de plorar que no me les puc aguantar. Què serà de la nostra (la meua!) ciutat?. Evidentment que no s'afonarà ni res per l'estil però poc a poc s'asemblarà cada vegada menys a la meua idea d'una ciutat de qualitat. No pot ser, no entenc res.

Estic trista, desolada. Com pot ser? Què han de fer els polítics per a que ja en tinguem prou d'ells? És que ens dóna tot absolutament igual? És que mentre que nosaltres estem bé o aparentment bé els nostres veïns ens tenen igual? És que tenim prou amb la festa i l'aparença? Tan rics som, que no necessitem que ens milloren les coses? És que.... és que no entenc res. 20 anys de la mateixa persona són molts anys i el poder és molt dolç i crea adicció. Espero que no pense que té carta blanca per a fer el que li vinga en gana.

Em sent molt malament. Tenia la il·luisó real de que les coses podrien canviar un poquet, però no en aquesta direcció. Ai, com pot ser? Em podria passar la nit fent-me preguntes i donant-li voltes però crec que no trobaré una resposta perquè simplement ha guanyat qui no volia que guanyara. Però crec que no em faltaven motius per a dessitjar que les coses canviaren.

La imatge és "In ictu oculi" de Valdés Leal. En Deustch, Wahl, que significa elecció.

13 Comments:

Anonymous Anònim said...

lo de valència és molt fort, xo com a mínim els escàndols de corrupció a castelló els han fet perdre un 1,24% respecte a 2003.

senzillament fantàstic...

28 de maig, 2007 01:38

 
Blogger neuis said...

home, això consola un poc. però és que no entenc com se'ls vota, saps. és que estan arrasant la forma de vida, els costums i la terra de tantes persones... perquè ens és igual? pels diners? bueno, esperarem quatre anys més. a vore si es pot aguantar.
lo millor de tot a vilafranca, que mai guanya la dreta!

28 de maig, 2007 09:22

 
Anonymous Anònim said...

visca, visca vilafraaaaaaaaaanca...

28 de maig, 2007 09:40

 
Blogger Daniel Monfort said...

Neus, jo estic com tu, no entenc res. Deu ser que la gent li mole això i jo tinc el seu gist.
En fi, com diu David, Visca Vilafranca xD.

28 de maig, 2007 13:10

 
Blogger neuis said...

saps, m'agradaria que algú em diguera, pues mira, jo estic content de que haja guanyat el pp per açò, açò i lo altre. potser així igual compendria algo més... però alguna cosa em diu que eixos arguments no em convencerien de res.
aiiii, quina ràbia, de veres! com diria algú, ganas de matar en aumento...

28 de maig, 2007 22:34

 
Anonymous Anònim said...

després de pegar-li unes quantes voltes, arribe a la conclusió que potser sigam nosaltres els que estem equivocats. O és que jo espere més d'aquesta societat i el problema el tinc jo perquè no encaixe.
Sembla que a la gent li importe ben re-poc la degeneració dels serveis bàsics, és com si no fóra responsabilitat dels polítics; la sanitat va mal, què li anem a fer! però no pensen que és conseqüència de les privatitzacions dels hospitals o de les obres faraòniques. I el mateix passa amb l'educació.
Supose que encara està tot molt recent i no estem en disposició de fer una anàlisi freda sobre el que ha passat. Però de moment, fa molta ràbia i crea moltíssima impotència comprovar com la dreta puja i l'esquerra no fem gaire per a evitar-ho.

28 de maig, 2007 22:49

 
Blogger Dario said...

Lo de castellò consola un poc??????? El senyor Carlos Fabra que ha estafat millons i millons d'euros (i està sent jutjat per això, tot i que dubte que puguen traure algo en clar)i que ha tornat a ser reescollit per a president de la diputació(segons m'ha dit mon pare), ha aconseguit que el senyor Alberto Fabra (desconec en quin grau son familia...Però ho són) sigue el alcalde de Castelló. La gent ha votat al frau. Directament a la mafia, i això no vol dir que els altres polítics siguen honestos o els més legals de l'univers. Segurament tots robaran en alguna mesura...Però tant? i tant descaradament? i tant demagògicament? I dic demagògicament perqué se pot llegir en el mediterraneo el següent titular: "El PP pide el apoyo para mantener la honradez y la honestidad en la política". Si això no és demagògia... En fin, no hi ha res a fer.

P.D. En torreblanca ha guanyat el psoe...però no descarteu que pacten el bloc i el PP per a governar. Heu llegit be, el bloc i el PP. De fet fa 2 eleccions va guanyar el bloc i van pactar psoe i PP per a governar...poble de locos.

28 de maig, 2007 23:42

 
Anonymous Anònim said...

jaja, així esteu els de Torreblanca...

29 de maig, 2007 00:56

 
Anonymous Anònim said...

Yo creo que uno de los problemas es la abstención, sobre todo de la gente joven. Por mi experiencia de ser presidenta de mesa este año he podido ver quién ha ido a votar: muchísima gente mayor (incluso gente que a duras penas podía caminar o hablar) y poca gente joven (pero poquísima, eh?)Además creo que también la derecha tiene sus "seguidores fieles" que van a votar siempre, y la izquierda está más ramificada y no sé porqué no consigue "arrastrar a votar" a tanta gente. Hay que ir a votar, si no luego no te puedes quejar de lo que pasa!! Otra vez será, Neus, no te preocupes.
Y POR FAVOR, no cerréis nunca los sobres de los votos con saliva!!! Abrirlos cuesta el doble de tiempo y da un poco de grima, sobre todo si te encuentras restos de pintalabios... (mmmmm, cómo me gusta!) Ciaoooooooo

29 de maig, 2007 09:14

 
Blogger neuis said...

oh, quantes coses a comentar. sobretot gràcies per participar! lola tens raó, què passa amb l'esquerra, pareix que estem adormits! ai, al final resultarà que és cert això de que quien no llora no mama. quan el pp ha governat/governa fa el que li dona la real gana i quan no governa fa la vida impossible. que no serà la solució? NO! la solució és que ens n'adonem i no ho consentim. Clar que qui no funciona aixina ix sempre perdent. és a dir, que no hi ha forma de canviar-ho!!quin embolic i quina meeeeerda.
dario, el dir que el de castelló consola és sols pel fet que com a mínim ha perdut uns pocs vots, perquè el que és a valència, se'm posa la pell de gallina. i si, al vostre poble esteu fatal! jejje...
y amparo, oh sí, que gustito tocar las salivas de otros. bueno, al final no fue tan mal lo de presidenta, no? que bien, yo tb quiero serlo alguna vez y participar de la democracia, blabla, jajajaja! no te enfades. tu crees que de verdad cambiará alguna vez? eso espero...
ale, me'n vaig que el papi i el tio m'esperen per a fer ruta turística. busserls!

29 de maig, 2007 10:04

 
Blogger javier tena vidal said...

Una de les claus es que la gent jove no va a votar. Penseu en el vostre grup d'edat i voreu com segur que no va anar a votar ni el 60% d'aquest grup.

A Albocàsser, on sols estava el PP com a llista única, casi un 80% de participació.

Com dieu en alguns missatges, al menys a vila, la cosa esta prou clara, per 6 vots no va ser un 9-2.

29 de maig, 2007 21:23

 
Anonymous Anònim said...

si??? per 6 vots???

joer, un era el meu, que enguany he destinat a fabra...

29 de maig, 2007 23:17

 
Blogger neuis said...

ahir algú em va dir, i crec que amb molta raó, que la gent jove (fins als 35-40 anys) no va a votar perquè no és conscient de lo moltíssim que va COSTAR i lo quantíssim que es va PATIR per a poder aconseguir la democràcia a aquest país. potser siga un dels motius. però per un altre costat, què passa amb la gent gran, què potser ja s'han oblidat? en fi, com diu dani, passem pàgina que després de les eleccions hi ha vida...o això espero.
ah, i gràcies a tots pel temps dedicat i pels vostres comentaris. aixina mola molt!

30 de maig, 2007 23:32

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home