dimarts, de maig 08, 2007

mag



Després de cinc dies genials, ahir se'n va anar Magui. Jo he tornat a les meues rutines, a estar soleta a casa i a estudiar. Com una boja a fer tots els deures que no he fet estos dies (tot per al final, com no) i a recordar els dies tan guais que m'ha regalat Mag. Tampoc en aquesta ocasió vaig a resumir el que hem fet (i contar anècdotes tampoc perquè sols ens farien gràcia a ella i a mi, fins i tot a julia i resi) però sí vull agrair-li la visita i explicar-vos que m'ho he passat molt bé i que ja l'anyoro. Como dice tu señor novio, eres la mejor. Y como decimos nosotras, nadie se ha vuelto gay por el señor topo...! (memorable capítol dels simpson). Por cierto, se ha puesto la camiseta rosa! Y hay fotos!!!

Aprofitant que Magui m'ha donat barra lliure per a penjar el que vullga vos dixo unes fotos de Graz (en Schlossberg i Schlosseggenberg) i de Viena (en Karlsplatz i en els jardins del Belvedere). I en alemany una cosa que no té res a vore però que em fa molta gràcia. A vore, ratolí es diu "die Maus,-¨", rata es diu "die Ratte,-n" i consell es diu "der Rat,-¨e". Així, "das Rathaus" no és la casa de rates, sino la casa del consell, és a dir, l'ajuntament. Jeje, m'encanten aquestes tonteries!


P.S. oye, perdona, tienes algo ahí en el pelo......................
Tschüs!

2 Comments:

Blogger neuis said...

bueno, bueno, com que no s'anima ningú a dir res de magui ho diré jo mateixa...oh sí magui, como nos gustas!!! a vore si s'havia de quedar aquest post sense comentari. serà possible?!?!... me debes un tiramisú!

11 de maig, 2007 20:19

 
Blogger neuis said...

TOPO!

11 de maig, 2007 20:19

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home