dimarts, de maig 15, 2007

luxemburg

Com que no sé si tindré temps de publicar el post "del 27" abans de demà vull deixar dos apunts. El primer és que este matí he sentit que es preveu que el pp tornarà a tindre majoria absoluta a les properes eleccions a la Comunitat. És més, que encara tindrà més vots que a les darreres. Hi han coses que no entenc, o els valencians ens aconformem amb poc, ben poc, o les persones que no voten a la dreta es quedaran a casa o és que estem bobos i prou. Què més han de fer per tal de que no els vullguem? És que si em digueres que vivim que te cagues, però ni tan sols aixó. Un exemple, l'ambulatori de ma casa l'han fet nou però anar a consulta seguís sent una aventura, saps quan arribes però mai quan eixiràs! (Sí, la nostra metgessa de capçalera deixa molt que dessitjar però resulta que a la seua planta hi han 2 o 3 consultes que jo no he vist mai obertes). El cas és que haurem de patir quatre anys més de "faig el que em dóna la real gana, açò és maravillós". Per favor voteu, els canvis són bons i necessaris (clar, que si esperem que el canvi siga per part del psoe anem apanyats. Ai, quin futur que ens espera!!!).

Bé i l'altra cosa que volia dir és que demà de nit me'n vaig a Luxemburg a tocar amb la banda de Graz. Oh sí! Me fa una perea que no vos podeu ni imaginar però crec que al final molarà. Viatjar sempre està guai, conèixer llocs, tocar per ahí... a més serà una oportunitat de fer un intensiu de Deustch de moooltes hores seguides. Serà fins al diumenge, així que si algú vol alguna cosa d'allí que m'ho diga. Els seus dessitjos seran escoltats.

M'abellís penjar uns vídeos de la pel·li Fantasia, que m'encanta i que m'han fet passar moments molt especials. Amb tota la cursileria Disney, espero que els disfruteu! En alemany paraules que impliquen negació d'algun tipus o quantitats xicotetes: nie, ohne, nur, nein, fast, nichts i kein. Signifiquen mai, sense, sols, no, quasi, res i cap...etc. La imatge és de Duchamp "Le cheval majeur". Fins demà o el diumenge o dilluns.... qui sap.










5 Comments:

Anonymous Anònim said...

si els vam fer fora del govern espanyol compta que algun dia també ho aconseguirem ací, noooooooo? (per favor, que siga prompte; per favor, que siga prompte; per favor, que siga prompte; per favor, per favor, per favor....)
dsifruta del viatge i juga molt amb el clarinet.
un besi

15 de maig, 2007 17:18

 
Blogger neuis said...

gràcies. el cas és que arribo ara d'assajar (un toston increible) i estic amb més ganes de tirar el clari per la finestra que altra cosa.
ens haurem de fer a la idea que de moment no marxen. de totes formes un futur amb "Pla" tampoc seria massa encoratjador (qui no s'aconforma és perquè no vol).
ciao loul!

15 de maig, 2007 23:13

 
Blogger Dario said...

La política dona asco. La democràcia ha perdut el seu objectiu pel camí, com era això? Demos venia de "poble"? i cratos era "govern" no? No vol dir que les coses no avancen perqué cada partit és preocupa d'apuntar-se tantos per a ser reescollits en les següents eleccions no? És que sóc de ciéncies i això del grec no ho domine molt... En fin, hi ha tantes incongruències i tants "sensesentits" (sinsentidos...m'agrada eixa paraula però no sé com és en valencià) que donarien per a omplir mil blogs. El resultat és el desencant(com a mínim per la meua part), la sensació d'haver d'escollir el menos roïn, enlloc del més bo. No hauria de ser aixina no?
P.D. Passa-ho be en luxemburg! I enrecorda-te'n de disfrutar del clarinet de tant en tant...

16 de maig, 2007 15:23

 
Blogger neuis said...

bé, dario, jo tb crec que és una merda haver de triar al que considere menys roïn però penso que ho he de fer. és dels pocs drets que tinc (que tenim) i m'agrada fer-ne ús (tot i que de vegades la meua ment "olvidadiza" em jugue males passades). és que em pareix que en el fons encara em crec tot allò de que un vot no val res però que tots units podem fer moltes coses, que es pot canviar la realitat, que és el nostre dret i la nostra obligació i blablabla. potser algun dia me n'adone que realment no és així. no sé...
gràcies pels ànims! ciao.

16 de maig, 2007 15:42

 
Blogger Dario said...

M'he ences tant parlant de política que se m'ha oblidat dir-te que l'escena de les hipopotames en tutú i els cocodrils és una de les meues favorites de l'història de l'animació! Genial...Grans records de la peli fantasia.

P.D. Està clar que l'única manera de canviar les coses és votant, perqué encara que tingueren un 1% de participació en unes eleccions, res canviaria. I com a mínim te quedes en la conciència tranquila.

16 de maig, 2007 17:11

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home