dimarts, de maig 08, 2007

es regnet

Està diluviant a Graz. M'encanta quant plou amb aquesta força que pareix que res no puga parar l'aigua. D'açò ma mare en diu "el món s'afina". Després de tota una vida d'escoltar-la, encara no sé massa bé què significa aquesta afirmació, però m'agrada. Està tronant. És en aquestos moments de melanconia que trobo molt a faltar ma casa. M'encanta quant plou amb aquesta força que pareix que res no puga parar l'aigua. Em posa trista i contenta. És com si la plutja fora el teló sobre el que sommiar i deixar-se dur. Seguís tronant i plovent. M'encanta quant plou amb aquesta força que pareix que res no puga parar l'aigua. Potser mai tindré jo aquesta força? Em recorda al poble a l'estiu i a la ciutat en hivern. Als xaparrons de la mare de déu del llosar i a les turmentes que em desperten a mitja nit al llit de valència. M'encanta quant plou amb aquesta força que pareix que res no puga parar l'aigua. Ara també em recordarà a aquell dia, temps era temps quan era jove, que estava a Graz i que va ploure tantíssim. Aquell dia que vaig deixar la persiana alçada per tal de vore com queia i queia sense parar, per tal de vore com s'afinava el cel d'Àustria. Em recordarà a ara, a avui. M'encanta quant plou amb aquesta força que pareix que res no puga parar l'aigua i que em fa sentir que jo podria tindre tanta energia com ella per a fer el que vullga.

3 Comments:

Anonymous Anònim said...

a què fa olor la pluja de Gratz? a mi m'agrada l'olor a terra humida quan plou, i quan ho fa amb la força que sembla que té a aùstria, sembla que ho purifique tot i pugues tornar a començar de zero, una nova oportunitat.
També teniu senyoretes? m'imagine el carrer major des de la finestra de la cuina, i a la mare senyalant les senyoretes a l'aigua i repetint (com si no ho sabérem) que això significa que continuarà plovent (com la neu a les carrasques).
els dies que plou tant i amb tanta força tenen alguna cosa especial. A mi em fan feliç, més que no un dia de sol radiant.

09 de maig, 2007 23:03

 
Blogger neuis said...

la veritat és que ací plou prou a sovint però amb aquesta força sols ho vaig vore l'altre dia. la pluja de graz fa olor a frescor i a records. (l'olor a terra humida la reserve més per al xalet). mmm...la mare, eixa gran dona que té xarrades per a tot. sí, també tenim senyoretes, llàstima que des de la meua finestra no les puga vore... gràcies per les teues paraules lola, m'has fet estar un poquet més a prop de casa!

10 de maig, 2007 12:41

 
Anonymous Anònim said...

rolta harboring prolonging specifics rare straws even unions capsules gravity possession
masimundus semikonecolori

18 de desembre, 2009 02:27

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home