dimarts, d’abril 24, 2007

tàndem


Ja torno a estar ací, i un poc piripi, tot s'ha de dir! Veges tú, les 14hores i piripi però poquet! jeje... Vinc de dinar amb Moni (Monika, tenemos una tía la tía moquica, plas, plas, que cuando va de compras le hacemos tralará....) i Chrisi (?). I qui són eixies? Pues a Moni la vaig conèixer el dissabte en el picknick de Resi i ara és el meu tàndem. És a dir, que ella guarreja castellà i jo alemany i quedem per a intentar comunicar-nos. És molt divertit i ella és molt maja, crec que és l'inici d'una bonica amistat. I Chrisi és l'amiga-leopardo d'ella. Super maquillada, camisa i jaqueta leopardo, bolso i sabates daurats, oh sí! Però una xica molt agradable. M'ha caigut "auch gut"! I res, hem anat a dinar al Don Camillo (magui, preparate porque te voy a llevar, parada obligada de todas mis visitas) i he demanat una birra gran i m'han mirat en plan, ala! I els ha agafat la risa. Clar, me pensava que havia demanat malament però m'ha explicat Moni que és que era massa prompte per a demanar una birra gorda, rollo borraxina. Ja veus, el país de la birra i me miren en cara "ñe" per demanar-ne una per a dinar. No els entenc!
Pues res, sols volia comunicar que estic tenint un inici de primavera sehr gut. Estic eixint (molt bé, neus), fent amics (m'emociono, potser algun dia deixaré l'antisocialitat i el mal pronto que em caracteritzen, així com clavar la pota a tota hora) i practicant molt de deutsch. Estic fascinada per mi, no em pensava que fóra capaç de fer estes coses! En fi, que crec que me'n vaig a dormir una miqueta la mona que després tinc classe, tuturú....
Vos deixo a Sol LeWitt i la seua "Piràmide de quatre costats"(1997) New York. També un enllaç interessant, que moltes vegades em salva d'errors garrafals, softcatalà, meravellós traductor. I en alemà Teuer, que vol dir "car" i Billig "barat". Aquestes les dic perquè he imprés fotos de les visites i les xicones i m'han costat super teuer, me caguen la mar! Núria, Guillem, Nuria, Marina, Jose Ángel, Amparo, Mareta, Nora, Laia, etc, ara inundeu la meua habitació! Gràcies! Küsse.