dimarts, d’abril 10, 2007

el sol em fuig

Faré un xicotet balanç dels dies que porto a Espanya. Dies de vore el sol=0, processons on avorrir-me o gelar-me=3 (per contra, processons on m'han caigut els dits pel fred=0, no està malament, no), concerts i concertillos=3, pasdobles tocats=incontables, moltíssims, inacabables... hores per a sostobar nebodes=moltíssimes (però s'han fet curtes), mones i rosques ingerides=incontables (mmm, què bones, visca el sucre), pel·lícules vistes=2 (sense poder vore el final=1, jeje), tortades decorades amb èxit=6 (molt bé neus), abraçaderes recuperades=1 (i boquilles=0, qui recollons la deu tindre?!?), visites al banc per a vore els pocs diners que tinc=2 (que no han fet que els meus ingressos augmenten), explicacions de ma mare sobre el desastre de la setmana santa (véase, "veges tu un altre any haver d'amanir-ho tot, llavar els caxirulos morats -les bestes o vestes o com se diguen-, posar els farolets, blablabla i que la gent vinga a dir-nos coses... si estes peanyes no són nostres!, blablabla")=uf, com a mínim 5 o 6! I així, sense voler, entre processons, pasdobles, xiquetes i mones de pasqua se m'han passat la meitat de les vacances. El cas és que en una setmaneta, a estes hores, estaré volant pel cel europeu i se suposa que ja no tornaré a la pàtria fins a juliol, mater mea! Bé, ja arribarà.
El que veig que no aplega és el moment de gaudir d'un poc de sol, ja fa un mes que no el tasto, que es diu ràpid, eh! El món està fatal, ara que hauria de fer mal temps per centre-europa tenen bon clima i ací plou. És que el sol em fuig? Serà que sí. Així no podré abandonar mai el meu blanc natural i no asoliré els propòsits de morenor fins al mes d'agost, que si bé ho penso és el que passa tots els anys...potser no siga per a tant. No passa res, neus, l'any que ve millor (com sempre).
Bé, i fins ací el resumenet de coses intrascendets que he fet. Tots tenim dret a fer posts de pega, no? Així que no vos entretindré més, que ja que tenim vacances val més aprofitar-les amb coses de profit, com per exemple llegint "lo de les teles", que sempre se m'oblida. La imatge que penjo és "El pont" de Piranesi. I en Deutsch "das Ostern" i també "Frohe Ostern", que va molt bé amb el monotema d'estos dies. En fi, que estic desustancià. Fins prompte, vaig a sustanciar-me o dinar o Mittagessen.
Ciao.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

eso, eso, nada de morenores hasta mitad de julio, solidaridad con las opositorwomen (o las proyecto de opositorwoman)!! :-P

12 d’abril, 2007 19:02

 
Blogger neuis said...

perdona por no contestar antes pero ya sabes que mi actividad en el blog es inversamente proporcional a mi presencia en españa. ves, no llevo ni una hora en graz y ya te hablo. bueno, creo que lo de las morenores hasta mitad de julio no será problema, como siempre! así que tienes una cita comnigo y mi piel blanca_nuclear para esa fecha. para que no se diga!

18 d’abril, 2007 00:07

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home