dimarts, de juny 05, 2007

saint-saëns

Els propers 17 i 30 de juny tenim concert a Graz amb la banda i entre altres moltes coses toquem "Introducció i rondó capriccioso" per a violí i banda simfònica (sense comentaris) de Saint-Saëns. Jo no coneixia esta obra i m'ha captivat. Ahir la vam assajar amb el violí i mater mea, és que quasi em va caure la llàgrima, quanta felicitat. És que vaig disfrutar tantíssim!!! Aixina que no puc deixar de penjar uns videos d'aquest concert. En deixo sols dos (de l'any de la coca), un amb orquestra (atenció a les cares dels xiquets,açò no sé de quina peli deu de ser) i un altre amb piano (que va a tota castanya però sobre gustos colors, no?). Si alguna vegada ho podeu sentir en directe no desaprofiteu l'oportunitat, és genial, sobretot cap a meitat obra, ohhhh, Wunderbar! Super!! Em desdic, mai deixeu d'aprofitar l'oportunitat de sentir música en directe, és una altra història. Espero que ho disfruteu molt, ooohhh!!!!








Gallina de pell....

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

En els videos eixos de la era de pedra sona prou bé..., m'agradaria sentir la versió banda-austríaca :-P

05 de juny, 2007 23:47

 
Blogger neuis said...

per una part és millor la versió banda-austríaca perquè el directe sempre és inigualable (a tots els nivells, el bo i el roin) i el violí és bestial. però clar, les adaptacions de banda solen ser mortals i esta no és cap excepció...

06 de juny, 2007 10:36

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home