dissabte, de juny 02, 2007

fest



Ara vinc de tocar en una festa típica de Graz. Vos conto, la cosa és que a la banda de la universitat toca una xica-dona que em va preguntar si volia anar a tocar a una festa típica que es fa a un barri de la ciutat. I clar, no es pot rebutjar una oferta així. I ahí que he anat. La setmana passada assaig i avui concert. Jo no sabia on em ficava i ha segut tota una sorpresa. M'imaginava algo tipo un concertillo de pasdobles però a la austríaca. Inocent! Recordeu la imatge final de "el senyor dels anells" (la peli) en una festa i gent jalant i ballant? Pues era aixina però sense coets i amb poqueta gent ballant. I no era una marxa darrere d'una altra (ací no es toquen pasdobles, o no molts, jejej...) sino que tocavem, descans, tocar, descans, tocar, jalar, tocar, birra, tocar, descans, etc. Molt divertit. I a més vestits amb trage típic de tocar: pantaló negre, camisa blanca, jalequet morat, jaqueta verda i barret. Clar, jo d'això no en tinc, aixina que m'han dixat el jalequet i la jaqueta, que em venien unes tres talles grans, fabulós. Com que demà repetim, a vore si em faig alguna foto, oh si! El millor de tot és (a part de tocar, birra+würstel i cobrar, cosa que no esperava) conèixer els costums d'altres pobles. És fantàstic! Què grans són, és que saben com disfrutar de la vida.

Així que aquesta ha estat l'aventura d'avui. Ah, este matí també hem anat a jugar a futbol amb tota la gent de la banda. Ens han apallisat (5-0) en un partidet que ha durat uns deu minuts però ha molat. Jo no sóc massa donada a este tipo de coses però si una cosa he deprés ací en graz és que si no ho faig ara no ho faré mai, aixina que s'han d'aprofitar les oportunitats i si ix un partidet, pues partidet. I si ix concertillo de marxa radetzky, pues concertillo. I si ve el papa, pues a pegar-li foc, jajajaja! nooooooooo!!!! tot i que ganes no en falten, lalallaaaa.

Res, que estic contenta. M'ha costat agafar-li la marxa a açò però ara a tope. Llàstima que ja s'acabe... però quines ganes que tinc de tornar tb!!!! (Ja queda poc). Bé, espero que vosaltres també disfruteu del que teniu ara (visca els examens, les oposicions i els treballs!). Jo de moment m'hen vaig per ahí una estoneta. Besis a tots! Ah, en deustch: Bursche (que al diccionari ve com "mozo" però és xic o jove) i Mädchen (que seria moza o xica). La imatge és de Botero, "Sommiant". Fins prompte! Tschüs!

2 Comments:

Blogger Dario said...

La festa sempre és convenient, siga d'on siga. M'agradaria vore't per un foradet jugant a futbol en austriacs....jejeje.
Lo del papa que parezca un accidente...

02 de juny, 2007 20:52

 
Blogger neuis said...

ara mateix arribo de la festa d'avui, que he repetit experiència. esta era una animalà, bueno, ja vos contaré perquè val la pena i he fet fotos, ole, ole!
al final futbol poc però ja et pots imaginar com jugo, el baló no sol coincidir amb el meu peu i quan ho fa mai va cap a on jo vull...aber ist löstig!

03 de juny, 2007 13:19

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home