dimarts, de juny 05, 2007

fotos

Lo prometido es deuda aixina que ací van algunes fotos del diumenge. És una llàstima perquè em falten algunes parts de l'atuendo (jaqueta, barret, corbatilla) però és que feia molta calor! De totes formes el modelet no té desperdici. Ahí a l'esquerra hi ha una mostra de com és, oh sí! (no es veu massa bé xq vaig tirar la foto ràpid i d'estrangis, però vos podeu fer una idea). M'encanta perquè és com el dia eixe que van les bandes a castelló a la madalena, hehe! La meua imatge és una mostra de heroicitat perquè per a haver dormit sols una hora després de moltes de bailoteo tampoc no faig molt mala cara, no? hehehe... serà el xalequillo que m'afavorís, l'hauré de proposar per a la banda de vilafranca, jajajaa!!!

La cosa va ser tipo el dissabte, gent menjant i bebent, però jo crec que en lloc de ser una festa popular era una festa un poc "sectil". Es feia en una escola catòlica, super escola-ricaxona-catòlica i estava ple de gent jove amb molts xiquets. I damunt em vaig haber d'engolir una misa en alemany. Té castanyes perquè no ho faig a casa (ni ganes) i ací toma, de pleno. El millor és que tot i ser en un idioma diferent esta misa sonava exactament igual que la "nostra misa" (o la nostra que la seua). Que poc originals.

Bueno, dixo unes quantes fotos del dia, de tot el que hi havia montat, d'una dona amb el trage típic d'Estíria i d'alguna gent més per ahí. No cal que explique més, visca la imaginació. I què bé que viuen, senyor. Després diuen dels espanyols...













2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Ostras, realment és com el sopar eixe que organitza Bilbo en El Senyor del Anells...

Segur que per a fer la peli es van basar en la teua festa...

05 de juny, 2007 23:42

 
Blogger neuis said...

menos conya, ehhh. és una llàstima perquè ahí no hi havia encara massa gent (era abans de la misa) i no es nota l'ambient lúdico-festiu, però molava molt. visca els hobbyts i els no-alts!

06 de juny, 2007 10:34

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home