divendres, de juny 01, 2007

der Papa und der Onkel.

Ahir mateix van marxar mon pare i mon tio Rafa. S'han quedat molts poquets dies però ha estat molt xulo, intens i cansat també, jeje. Tampoc no faré resum des les aventures i desventures que hem viscut però si que deixo algunes fotos per al record. M'ha fet molta il·lusió que vingueren, que es prengueren la molèstia i també que decidiren invertir el temps en açò. Gràcies!!


El cas és que ha segut marxar el pare i el tio i han omplit la ciutat d'unes banderes molt especials. Als valencians ens portaran uns records inoblidables. Si nenitos, la ciutat ara és blanca i groga! Mecanguen tot! No vaig tindre ja prou en soportar valència l'any passat? I damunt el papa no ve a graz, va a un lloc de peregrinació que està perdut per la muntanya. M'hauré d'enterar bé perquè com vinga ací a mi me marejaran segur perquè visc a la plaça major de la ciutat, a dos pasos de la catedral. Joeeeeeer, el ditxós ratzinger!!! Ja vegeu, quina mala sort, per favor. Geduld!! Que no siga res. De moment sols pengen banderes de llocs oficials, no n'he vist per les cases però todo se andará. No sé si em dóna més ràbia o risa. Este home no se podria estar quetet a sa casa? I callaet? Què cansino que és!


A tot açò, resulta que ahir ens van passar una enquesta a la uni que no vaig poder contestar perquè tenia un vocabulari massa concret i no entenia una xufa. Té igual, la cosa és que l'enquesta anava sobre la relació de la religió i la qualitat de vida, blablabla i et preguntava coses tipo "en tu familia ha abortado alguien? cómo se trata la muerte en tu casa?..." clar que això és el que jo vaig entendre, jeje, vete tu a saber. (Açò és lo millor, entendre tres paraules i montar-te la teua historieta. El mal és quan són coses importants però si no és super divertit). Ens van dir que era per a una xica que fa una tesi de nosequè (una oaraula molt llarga amb moltes consonants seguides). No sé, no sé, potser era control del nivell de religiositat pre-papa. Mai ho sabré.


Pues bé, per a anar acabant, vos conto que pare es diu "Vater" (però es llig fatea) i que tio/oncle "Onkel". Ah, i papa "Papst", el Papst Ratz! Em queda el consol que la propera ciutat a la que aniré ja no me'l trobaré perquè ja ha estat. Bééééé!! Ratzinger2 - Neus0. Snif!

5 Comments:

Anonymous Anònim said...

jo de tu començaria a replantejar-m'ho tot. Igual el Papa t'està cridant i tu no ho saps, igual ja va sent hora que tornes "al redil" i comences a exercir de bona xica.
No demanaves fa pocs dies com controlar el teu "pronto"? Deu t'ha contestat.

01 de juny, 2007 23:09

 
Blogger neuis said...

crec que si em clavara a monja (cridada que per una altra banda no he sentit, i si ho penso bé, si la sentira em faria la longuis) el meu mal geni i el pronto serien molt pitjors que ara. Aixina que quasi millor em quedo com estic, amb el papa deambulant per ahí i coincidint amb mi (jijiji) i amb el pronto deambulant per ahí i tractant de controlar-lo. aiiiiiiiiii!

02 de juny, 2007 20:24

 
Blogger Dario said...

Jo crec que el papa no deambula...directament te perseguix!
Vigila les esquenes...

02 de juny, 2007 20:55

 
Anonymous Anònim said...

en cap moment he parlat de clavar-te a monja. Ai neuis, que el subconscient et traiciona

02 de juny, 2007 21:35

 
Blogger neuis said...

pues parlant del papa, este matí és a la primera persona que he vist. als veïns els porten la premsa a casa i els la deixen a les escales. i allí estava ell, al diari, amb tres modelets de barret diferent. t'asseguro que les condicions ens les que m'he alçat (he dormit una hora després d'una festorra a tope) no m'ha causat molt bona impressió!
quina grima, t'imagines que a l'entrar al carrer te'l trobes ahí amagat entre les ombres? per favor, quina por.
ah lola, no és que el subconscient em traicione, sols és que tinc una imaginació molt potent(a). això no ho pots negar, jejjeje.

03 de juny, 2007 13:16

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home