dilluns, de novembre 26, 2007

xe, xe, xe...

Bé, davant de les pressions i amenaces provinents d'un sector dels lectors (lola), com que ara ja tinc internet i no se m'ocorre una altra excusa, pues ací estic de nou. En realitat ha estat un cúmul de circumstàncies el que ha produit que deixara de publicar. En primer lloc i més important, el meu trasllat a castelló i la manca d'internet (oh, manca, què culta sóc, jajaja, sí que ha servit d'alguna cosa haver ajudat a preparar el superior) al nou pis que habite o habito. I en segon lloc no tenia massa clar què fer, si seguir escribint o no. El principal motiu d'encetar el blog va ser recollir d'alguna forma les meues vivències a Graz (ja han posat el betlem de gel!!!) i poder explicar-les als companys i amics. Però ara estic a casa i potser aquesta vessant (cultisme 2) ja no té tant de sentit...o cap. Però com que per una altra banda tinc una certa tendència a anar-me'n per les branques (ooooh, cultisme 3, estic enfilada, jaja), crec que usaré el blog per a anar contant el que se m'ocorrega i au, que més o menys era el que venia fent. I com no, seguiré amb les imatges i el Deustch, gran idioma.

Per a qui estiga desconectat de mi, li faré un resum. Aquell llunyà examen de Deutsch el vaig passar amb honor i glòria (vamos, que vaig aprobar i dóna gràcies). Les proves del superior van anar comsí comsà, vaig aprovar musicologia a valència (ou yes, la primera, eh,eh) i clarinet a castelló, així que cap a castelló que he marxat i m'he deixat la musicologia per a més avant(a vlaència tb vaig aprobar clarinet, però sense plaça, que conste). Ah, i com no, continuem amb el curs d'òpera, lloc ideal per a escoltar òperes (evidentment) i per a xarrar. Així, de primeres, aquestes són les meues grans novetats. En general estic molt contenta de tot. Tinc mestres genials i mestres que podrien volatilitzar-se, però això ja sol passar, no? I de l'apartat personal crec que ja en tenim prou.

I aprofitant la darrera frase escrita aprofite per a introduir la cosa de la qual volia parlar avui. M'ha arribat un correu explicant que comença la segona fase de la campanya "ja en tenim prou". I com que trobe que és necessària la seua expansió, vull contribuir-hi (cultisme 4). I per a fer-ho penjaré uns videos i demés. La resta és cosa vostra.












Bé, espere que aquesta represa siga amb ànim i intensitat. Per a celebrar-ho poso d'imatge les Portes d'Istar, del segle VI ac. (llàstima que a la imatge no es veja bé el color blau, però a l'enllaç sí s'aprecia). I en alemany porta, que es diu "die Tür,-en". Que ho gaudiu.

Per cert, amiga Anna, de Capblau, no recordo massa bé com vaig arribar al teu blog, suposo que rebusacnt per internet o mitjançant l'enllaç d'algú. El cas és que no ho recorde, ho sent! Però bé, com que em va agradar molt el que posaves i deies i em va semblar interessant et vaig enllaçar.... i t'he seguit llegint! Ah, i moltes gràcies pel comentari.

Fins la propera.

5 Comments:

Blogger neuis said...

per cert, el grill va palmar. pobret.

29 de novembre, 2007 23:20

 
Anonymous Anònim said...

com que la vida estable et va a deixar molt de temps lliure, supose que tornaràs a escriure de tant en tant.

per cert, escriure "je, je, je" al costat de la paraula cultisme no sé si és molt correcte. En valencià riem diferent que en castellà (he, he, he) o com a mínim això m'han dit, que jo també en solte unes quantes.

molt interessant el "ja en tenim prou". Val la pena fer un seguiment per no caure en la desinformació dels mitjans de comunicació manipulats (o siga, tots, aquest inclós, però en diferents graus).

P.D. un dia ens hauràs de contar com va anar "l'enterro" del grill, cerimònia inclosa.

01 de desembre, 2007 11:43

 
Blogger neuis said...

gràcies pel comentari, veig que estàs al peu de canó. lo del jejeje ja ho sé, nye, que no estic tan "encartonà". sols és que tinc una anècdota divertida en alemany sobre eixe tema i em fa gràcia usar la forma en "j", encara que siga incorrecta. si et fixes, de tant en tant uso la "h". però gràcies per les correccions.

lo del "ja en tenim prou" sí que és realment interessant, però després dels darrers resultats, vols dir que val per a alguna cosa? és clar que sí, però pareix que lleve un poc la il·lusió, no? eixa de "fer coses, lluitar, unir-se, etc..."
no és que jo siga una persona especialment compromesa o activa, més bé poc o res, però jo!!, no comprenc com no canvia quasi res després de tot. o potser és que el meu error és pensar que el resultat de les eleccions és el que compta i que no ha calat el missatge xq el pp ha arrassat per les nostres terres.

ai, no ho sé, sols és que em dóna un poc la sensació que aquestes campanyes només arriben a aquells que ja saben què passa, i que a les persones que realment els (ens) podria fer vore que passen més coses del que pareix, no arriba.
en fi, la qüestió serà no deixar de difondre-ho, no?

bé, lo del grill va ser una mica tràgic. poc a poc es va anar apagant i un dia va deixar de cantar. encara deu estar al forat de l'ascensor, pobret... encara que no vaig a negar que el fet que callara va ser una bendició i em va estalviar prou nits de sofà. hejeheje!

01 de desembre, 2007 11:56

 
Anonymous Anònim said...

en tot cas moltes gràcies i ara et linko a capblau per seguir-te d'aprop.
petó desde barcelona...estudiant alemany també...
anna

01 de desembre, 2007 16:16

 
Blogger Daniel Monfort said...

Com el grill va estar molts dies viu al teu blog, de rebot el blog estave mort. uf, quines coses se diuen a deshora. Pos res, que rebenvinguda al club, ens anem llegint/comentant/veient.

02 de desembre, 2007 03:12

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home