diumenge, de febrer 25, 2007

voldria aclarir...

Res, que he rellegit el post sobre fer de guiri i voldria aclarir una cosa. M'estime molt València, ho he dit un milió de vegades i no em canso de dir-ho. Però això no és sinònim que m'agraden les coses que es fan ací, ni la imatge que portem als demés, ni el caracter que mostrem massa a sovint els valencians (de ben pagats)...puaj i mil puajs! No, no i no! Aquesta ciutat és molt més del que ix a canal9 i ja està bé, que està plena de ben pagats però també de veïns i persones que lluiten.
Aquest tema m'encen molt, moltíssim i vull dedicar-li el temps necessari. L'únic és que no volia que s'entenga malament el meu amor a València, que mola molt però que té massa tumors a extirpar des de fa massa anys i que l'estan fent malbé. Que "a mi no m'agrà parlar" però ja va sent hora de dir les coses clares.

1 Comments:

Blogger Dario said...

Si tot fora perfecte seria avorrit.

01 d’abril, 2007 19:55

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home