divendres, de novembre 21, 2008

enquestes

De tant en tant es posen unes quantes xiques a fer enquestes a un carrer que hi ha molt a prop de ma casa. Esta setmana tocava. Després de dir-los 6 o 7 vegades que no, ara quant tornava del Deustchkurs tenia temps i m'he deixat atrapar. M'encanta! Vaig a dramatitzar, que me mola més:




-Hola (després del te puedo hacer una encuesta, blablabla), ¿eres tú quien hace la compra en casa?
-Pssss, no siempre.
-¿Y habitualmente?
- Mi padre. Meeeec, açò ja no li quadra a l'enquesta.
-¿Comprais ambientadores eléctricos o manuales?
- Casi nunca. Meeeeec, l'enquesta era d'ambientadors.
- Bueno, da igual, yo marco que sí, que si no no te puedo hacer la encuesta. ¿Qué marca comprais, la de mercadona?
- No.
- Bueno, yo marco que sí. Eiiiiiiin????
etc...


I aixina ha seguit el tema. Haha, ja veieu la fiabilitat de les enquestes. De fet, una altra vegada que em van captar per a fer una de xampú i em va passar igual, que la tia va posar el que li va pasar pel forro i au. Això sí, t'avisen de que estan apuntant el que volen. Ah, i et donen un detall (horrible i moltes vegades inservible), per a que una altra vegada et deixes pillar. Quin país!

En Deustch, die Umfrage, que significa enquesta. La imatge és de Maya, que viu en el seu món de fantasia i il·lusió. A vore se açò no és art!

1 Comments:

Blogger Javi Sorribes said...

Les estadístiques no valen per a res.

Y esto lo sabe el 14% de la gente...

21 de novembre, 2008 14:53

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home