dimecres, de novembre 12, 2008

por quienes...?




Porto una bona estona intentant escriure un post sense cabrejar-me ni insultar. I com que no puc, simplement vaig a dir què em dóna malhumor i què és el primer que em ve al cap quant sentisc açò.


Ja fa dies que escolto per la ràdio una cosa que m'encén. És la propaganda "por tantos", que és el Programa para el sostenimiento económico de la iglesia. Serà possible!!? Què els passa, que no apleguen a final de mes? Pues que venguen patrimoni, recollons, que en tenen la gana. Perquè no? Perquè es quedaran sense obres d'art, ja no seran tan poderosos, no podran fardar de Miguel Angel, per exemple? L'església, les esglésies, són una estafa.


El que més em molesta de tot açò és que al final qui donarà diners serà gent que ho fa de bona fe i que realment els necessita (com la parabola de la velleta que dóna tots els seus estalvis). Em pareix una obscenitat que l'església tinga el morro de demanar diners.


La imatge és de Massacio, "El tribut de la moneda". I en Deustch, vaig a posar com es diu morsa, perquè estaba buscant morro i no ho he trobat, però he trobat morsa i me pareix divertit, hehe. Es diu das Walross, veges tu.

3 Comments:

Blogger Javi Sorribes said...

Jejejej ja ho deia John Lennon:

I am the eggman
I am the eggman
I am the walrus
goo goo gjoo

16 de novembre, 2008 16:06

 
Anonymous Anònim said...

què bo! Morsa.
I el millor és que els va bé, la morsa és un animal lliure fins que cau a les mans de gent més poderosa que ella i li fa fer tonteries a canvi d'un poquet d'aliment (espiritual?)i de fer-li creure que no està sola, que tenen cura d'ella; quan el que fan simplement és manipular-la per treure-li un benefici.
No s'assembla massa al que fa l'església?
Loul

18 de novembre, 2008 12:47

 
Blogger neuis said...

gràcies lola i javi pels comentaris. ja feia tant de temps que no escrivia que se m'havia oblidat que podíeu deixar coses... hehehe, què despistada :-P !!!!

al final ha tingut més èxit lo de la morsa que el post en sí. m'hauré de plantejar divagar menys i buscar paraules risibles al diccionari, que té més gràcia!

el cas és que lo del por tantos és un rollo i que enganxaríen a més gent fent un macro festival de la morsa, amb disfresses i jocs, i birra, clar (o líquid/vi sagrat del que beuen les morses). jo no donaria ni un cèntim pel que anuncien ara, però per a anar a la festa de la morsa m'ho pensaria....

18 de novembre, 2008 20:58

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home